Fornitura di energia elettrica garantita, a pianta d'aluminiu Tiwai Point di Rio Tinto in Nova Zelanda serà allargata per operare almenu finu à u 2044.

U 30 di maghju di u 2024, a pianta d'aluminiu elettrolitica di Tiwai Point di Rio Tinto in Nova Zelanda hà firmatu cù successu una seria di accordi elettrici di 20 anni cù cumpagnie di energia lucali. U Gruppu Rio Tinto hà dichjaratu chì dopu à a firma di l'accordu di putenza, a pianta d'aluminiu elettroliticu hà da pudè esse operatu finu à almenu 2044.

1

Cumpagnia di l'Elettricità di New Zealand Meridian Energy, Contact Energy, è Mercury NZ anu firmatu un cuntrattu cù a Centrale Elettrolitica d'Aluminium di a Nova Zelanda per furnisce un totale di 572 megawatt d'electricità per risponde à tutti i bisogni di l'elettricità di a pianta d'aluminiu elettrolitica di Tiwai Point in Nova Zelanda. Ma sicondu l'accordu, a pianta d'aluminiu elettrolitica di Tiwai Point in Nova Zelanda pò esse dumandata à riduce u cunsumu di l'electricità finu à 185MW. Dui cumpagnie di energia anu dichjaratu chì l'energia rinnuvevule serà ancu incorporata in a struttura di l'electricità in u futuru.

Rio Tinto hà dichjaratu in una dichjarazione chì l'accordu assicura l'operazione à longu andà è sustinibule di a pianta d'aluminiu elettroliticu di Tiwai Point in Nova Zelanda. A pianta d'aluminiu elettroliticu di Tiwai Point in Nova Zelanda hà da cuntinuà à pruduce in modu competitivu metalli d'alta purezza è à pocu carboniu è riceve supportu da una cartera diversificata di elettricità rinnuvevule in l'Isula Sud di Nova Zelanda.

Rio Tinto hà ancu dichjaratu chì hà accunsentutu à acquistà una participazione di 20,64% in a pianta d'aluminiu elettrolitica di Tiwai Point di Sumitomo Chemical in Nova Zelanda à un prezzu micca divulgatu. A cumpagnia hà dichjaratu chì dopu à a fine di a transazzione, a pianta d'aluminiu elettroliticu di Tiwai Point in Nova Zelanda è a Nova Zelanda serà 100% posseduta da Rio Tinto.

Sicondu dati statistici, a capacità totale custruita di a pianta d'aluminiu elettrolitica di Tiwai Point di Rio Tinto.in New Zealand hè 373000 tunnellate, cù una capacità di pruduzzione tutale di 338000 tunnellate per tuttu l'annu 2023. Sta fabbrica hè l'unica pianta d'aluminiu elettroliticu in New Zealand, situata in Tiwai Point vicinu à Bluff in Invercargill. L'alumina prodotta da sta fabbrica hè furnita da e piante d'alumina in Queensland è u Territoriu di u Nordu di l'Australia. Circa u 90% di i prudutti d'aluminiu pruduciutu da a pianta d'aluminiu elettroliticu di Tiwai Point in Nova Zelanda sò esportati in Giappone.


Tempu di posta: 06-06-2024