Impastatrice HP-CPK selezionata da RIST, affiliata a POSCO

L'8 di ghjennaghju di u 2021, RIST, un istitutu di ricerca affiliatu à POSCO Korea, hà firmatu un cuntrattu cù HWAPENG per fà ricerche nantu à novi materiali di carbone utilizendu a macchina impastatrice di laboratori HWAPENG HP-CPK400.U prughjettu hè sustinutu da u guvernu coreanu è realizatu da POSCO Industrial Science Research Institute.Dopu un paragone cumpletu di u livellu di tecnulugia di u produttu in u mondu, HUAPENG hè infine sceltu cum'è u fornitore di l'equipaggiu per a parte di "impastatura" di u travagliu di ricerca di u prugettu.

Corea del Sud POSCO Industrial Science Research Institute (RIST) hè un Istitutu di Ricerca di Scienze Industriali è Tecnulugiali stabilitu da POSCO in 1987. I so campi di ricerca includenu energia rinnuvevuli, smart grid, trattamentu atmosfericu (riduzzione di emissioni di particulate), novi materiali (materiali di almacenamentu d'energia, carbone). fibra), etc., hà fattu cuntributi impurtanti à u sviluppu scentificu è tecnologicu di Corea di u Sud è i campi di POSCO per parechji anni.

POSCO hè una impresa ben cunnisciuta in Corea di u Sud.A so attività copre l'azzaru, E & C, it, nova energia è novi materiali.In u 2020, i rivenuti operativi ghjunghjeranu à 55,6 miliardi di dollari americani, classendu u 194esimu in u Fortune 500.

L'applicazione di l'impastatrice HP-CPK in u prughjettu POSCO hè una affirmazione di a tecnulugia HWAPENG è l'internazionalizazione di u serviziu.Sottu u sfondate di firmà l'Acordu di Partenariatu Economicu Cumpresu Regiunale (RECP), hè u puntu di partenza chjave per HWAPENG per realizà a strategia di "internazionalizazione di u mercatu".

I rializazioni ci facenu felici, ma ùn ci fermanu micca;U mercatu crudele hà temperatu a nostra vulintà forte è incessante.L'ambiente armoniu è caldu è a terra nutritiva nutrenu u nostru potenziale infinitu di sviluppu cuntinuu, innuvazione è intraprendente.

Cù i sforzi cumuna di tutti l'impiegati, a nostra cumpagnia serà capace di creà rializazioni più brillanti travagliendu duru, travagliendu inseme in a listessa barca è travagliendu duramente! L'annu novu significa un novu puntu di partenza, novi opportunità è novi sfide.Tutti i membri di a nostra cumpagnia sò determinati à fà sforzi persistenti per fà u nostru travagliu un livellu più altu.

news


Tempu di posta: 08-Jan-2022