Cerimonia di Lanciamentu di Prughjettu di l'Elettrodi di Carbon Graphite Baofang

I capi di l'imprese HWAPENG è l'esperti sò stati invitati à participà à a "Cerimonia di Firma di Cooperazione Strategica trà Lanzhou City è China Baowu Group, chì hè a Cerimonia di Lanciamentu di Baofang Carbon Graphite Electrode Project".
A "Cerimonia di Firma di Cooperazione Strategica trà Lanzhou City è China Baowu Group, a celebrazione di u 130th anniversariu di China Baowu Group, è a Cerimonia di Lanciamentu di Baofang Carbon 100000 Tons UHP Graphite Electrode Project" sò stati tenuti u 21 di dicembre di u 2020.

news

Li Rongcan, membru di u Cumitatu Permanente di u Cumitatu di u Partitu Pruvinciale di Gansu è u Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu Municipale di Lanzhou, Zhang Weiwen, Vice Segretariu di u Cumitatu di u Partitu Municipale è u Sindaco, Hu Wangming, Direttore Generale è Vice Segretariu di u Cumitatu di Partitu di China Baowu Group , Yan Kuixing, Senior Partner, Direttore Esecutivu è Presidente di Fangda Group, è i capi municipali Yang Jianzhong, Wang Fangtai è Duan Tingzhi anu participatu à a celebrazione è a ceremonia di firma.

I dirigenti è l'esperti di HWAPENG è e so cumpagnie filiali HWAPENG Heavy Industry, Cloud Imagination Technology è u so cumpagnu di cooperazione Xi'an Jiaotong University sò stati invitati à participà à a celebrazione è a ceremonia di firma.
Durante l'avvenimentu, i capi HWAPENG è l'esperti anu visitatu è inspeccionatu e cundizioni di u situ di HP-H (H) KC alta efficienza preriscaldamentu impastatura sistema di rinfrescamentu di Baofang Carbon Material Project, scambiatu l'ultime tecnulugia è prudutti, cum'è HP-EVC Series Four-Cylinder. Sistema di Formazione di Vibrazioni di Pressa à Vacuum, Sistema di Raffreddamentu di Preriscaldamentu di Impastatura d'Alta Efficienza di Serie HP-H (H) KC-SG cù i dirigenti senior di Baowu Group è Baofang Carbon Material, è hà realizatu investigazioni in situ è ​​verificazioni di tecnulugia è prudutti di intelligenza artificiale. di a filiale HWAPENG Shandong Cloud Imagination Technology Co., Ltd.

Baofang Carbon Materials hè una impresa stabilita cumuna da China Baowu Group è Liaoning Fangda Group, chì hè u successu di a riforma di a pruprietà mista è u sviluppu integratu.
China Baowu Steel Group Co., Ltd (riferitu cum'è China Baowu) hè stata riurganizata cumuna da l'antica cumpagnia Baosteel Group Co., Ltd è Wuhan Steel (Group), chì hè stata fundata u 1 di dicembre di u 2016. A so storia pò esse tracciatu daretu à u stabilimentu di Hanyang Iron Plant fundata da Zhang Zhidong in 1890. 2020 hè u so 130 anniversariu.In 2019, China Baowu mantene a so pusizione di punta in l'industria, classificendu u primu postu in u mondu in termini di scala cummerciale è prufittuità, è classificatu in u 111u postu in Fortune Global 500.

Liaoning Fangda Group Co., Ltd. (riferitu cum'è Fangda Group) hè un gruppu multi-industriale, trans-regionale, diversificatu d'imprese à grande scala cù una forte cumpetitività internaziunale, copre quattru settori cummerciale maiò chì sò novi materiali, acciau, farmacia. è u cummerciu, è u so cumplementatu da a fabricazione di machini pesanti, a minera, u cummerciu è l'immubiliare.
L'applicazione riescita di HWAPENG HP-H (H) KC Series High-Efficiency Preheating Kneading Cooling System in u prughjettu di Baofang, è u sviluppu tecnicu preliminare è a verificazione di a tecnulugia è di i prudutti di l'intelligenza artificiale in u prugettu Baofang sò passi solidi in a strada per HWAPENG per diventà. "U principale fornitore di servizii di tecnulugia digitale è intelligente è equipaggiu in u campu industriale di a Cina".


Tempu di posta: 08-Jan-2022