Heidelberg è Sanvira firmanu un accordu per assicurà l'approvvigionamentu di blocchi di carbone anodu à i fonderie norvegesi

sdbs

U 28 di nuvembre, i media stranieri anu infurmatu chì Norsk Hydro, una di e più grande cumpagnie di l'aluminiu di u mondu, hà firmatu recentemente un accordu impurtante cù Sanvira Tech LLC per assicurà chì l'Oman cuntinueghja à furnisce blocchi di carbone anodu à a so fusione d'aluminiu norvegese.Sta cullaburazione rapprisentarà u 25% di l'usu annu tutale di circa 600000 tunnellate di blocchi di carbone anodu in a fusione norvegese di Heidelberg.

Sicondu l'accordu, u periodu di compra iniziale hè di 8 anni, è pò esse allargatu se necessariu da e duie parti.Questi blocchi di carbonu di l'anodu seranu pruduciutu da a fabbrica di l'anodu di Sanvira in Oman, chì hè attualmente in custruzzione è hè prevista per esse cumpletata in u primu trimestre di u 2025. Dopu chì a fabbrica hè finita, hè prevista per cumincià à riceve certificazione è teste di rendiment da Heidelberg. in u sicondu trimestre di u 2025.

I blocchi di carbone di l'anodu sò materie prime impurtanti per i smelters d'aluminiu è ghjucanu un rolu cruciale in u prucessu di produzzione di l'aluminiu.A firma di stu accordu ùn solu assicura u fornimentu di blocchi di carbone anodu per a smelter norvegese di Heidelberg, ma ancu cunsulidà ancu a so pusizioni in u mercatu globale di l'aluminiu.

Questa cooperazione hà furnitu un supportu affidabile di a catena di supply per Hydro è hà ancu aiutatu à Sanvira à espansione a so scala di produzzione in a so fabbrica di anodi in Oman.Per l'intera industria di l'aluminiu, sta cooperazione prumove l'optimizazione di l'allocazione di risorse, migliurà l'efficienza di a produzzione, è prumove ancu u sviluppu sanu di u mercatu globale di l'aluminiu.


Tempu di Postu: Mar-09-2024